fredag den 20. august 2010

Så kan i da lige se dåbsinvitationen...

Så kan jeg afsløre hvorfor i kun måtte se et sneakpeak af dåbsinvitationen. Det var simpelthen fordi at der idag skulle komme en artikel om den på online Magasinet Scrapsisters.

Smut en tur forbi og se min artikel... og selvfølgelig også alle de andre artikler.
http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/component/content/article/482-invitation-til-barnedab

Endnu engang tak til Susanne Meltesen for hjælp til design af stempel, samt tak til de søde scraptøser for inspiration.


For tiden er jeg igang med at lave et minialbum. Men heller ikke det må i se (endnu), for det er til et Swap, og det ville jo ikke være den samme overraskelse for Sneskoen at modtage et minialbum som hun allerede har set på nettet. Men det bliver et julealbum, så meget kan jeg da afsløre ;)



Vi drager på ferie igen her i weekenden, så nu kommer der nok til at gå noget tid inden i ser noget fra min hånd igen ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare blevet søde - utrolig flotte, er de. Og så skægt at se det stempel på et kort... ;o)

    SvarSlet