tirsdag den 26. oktober 2010

Som tiden dog går...

Ja, nu er det igen ved at være lang tid siden at jeg har fået lavet et indlæg her på bloggen. Havde ellers lovet mig selv at det ikke ville ske igen. Men tiden render ganske enkelt alt for stærkt ;)

Så idag får i lige sidste uges produktion af LO. Jeg kunne kun scrappe tirsdag - hvor jeg oven i købet var så heldig at få besøg af en veninde fra seminariet der kom og scrappede med mig - men jeg fik egentlig lavet en hel del på trods af at jeg kun havde en dag. Resten af ugen var vi nemlig på camping, og det vil næsten være synd for Karsten hvis jeg skulle til at slæbe alle mine scrapting med i campingvognen ;)

Alle Lo er lavet i forbindelse med Scrapfestivallen ved Scrapsisters






























Læg gerne en kommentar, og så håber ejg vi snart ses igen ;)

2 kommentarer:

  1. Jamen så gør du da også noget ved det, når du lægger noget ud !!
    Sikke mange layouts. Men hvor er de fine allesammen.
    Men den første med morfar er der nu noget særligt over. Meget smuk, og gode fotos af morfar med store hænder og den lille bitte baby ! Dejligt minde.

    SvarSlet
  2. Hold da op en masse fantastiske LO :) Hun er godt nok kær hende den lille prinsesse

    SvarSlet