søndag den 13. marts 2011

Convention i Middelfart

Så var der endelig en stille stund, som jeg så kan bruge til at få blogget lidt. Der har været nok at se til hele ugen, for Karsten har haft fødselsdag, jeg har haft tøser til førscrap, Conventionen igår og idag har vi så haft gæster det meste af dagen for at fejre Karsten. Det hele har være faktastisk hyggeligt - men har også krævet lidt forberedelser, så lige nu nyder jeg roen.


Jeg havde en fantastisk Convention igår... men uhhh hvor går tiden altså bare hurtigt. Inden man er kommet ind, har fået hængt udfordringsbidrag op, sat tilsalg-kassen på plads, afleveret kort til OSH og CK osv, er der jo allerede gået lang tid. Så jeg er egenlig glad for at jeg først skulle på Kursus kl 14. Det gjorde at der også var lidt tid til at gå rundt og kigge, snakke med dem man kender osv. Havde en helt underlig fornemmelse da jeg gik rundt igår, for jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle købe - blev ikke sådan rigtig fristet ;)


Men efter at have været på fantastisk kursus hos Anna skulle der lige suppleres lidt - for sådan nogle billeder skal jeg da helt sikker lige lave lidt flere af ;) Jeg har næsten fået anskaffet alt det jeg skal bruge ;) I løbet af næste uge vil jeg vise billeder af mit resultat fra kurset ;)



Her er hvad jeg fik købt




Det blev til 3 mists, stempler fra Orion, Hobbyboden og scrapper.dk, skabeloner fra Donna, Distress Ink, sort embossingpulver, metalsheets, Paperdoll dies, store tags, Prima blomster, Stickles samt masser af blonde.

















Tøserne der overnattede hos mig fra fredag var virkelig søde og havde fundt en super fine gave til mig. Jeg fik de spellbinders jeg lige havde gået og ønsket mig, samt en rigtig fin bling swirl. Jeg var også heldig at finde sådan nogel mist skabeloner i tombolaen.



Desværre hørte jeg aldrig fra hende der vandt min blogcandy, så den kom med hjem igen. Men jeg fandt dog Aka/Anette og fik overrakt hende min lille ekstra gave for at være besøgende nr. 5000. Heldigvis bragte den lille ekstrapræmie glæde ;)





Desværre er billedet blevet lidt uskrapt, men jeg synes nu alligevel i skulle have lov til at se søde Anette - faktisk det eneste billede jeg fik taget igår ;)


God søndag til jer alle, husk nu af få ladet batterierne op til ugen der kommer ;)

1 kommentar:

  1. Hahaha...Din stakkel. Er det virkelig dit eneste conventionbillede ? Ja, det kan blive sløjt for enhver.....
    Men tusind tak for din ide med en ekstragave incl. personlig overrækkelse. Jeg fik først rigtig kigget på tingene i eftermiddag. Og det er rigtig fine ting. Blonder og blomster og doily. Og hjemmelavet æske. Du kan tro, jeg skal nok finde anvendelse for tingene.
    Ja, det var en hård dag - som vanligt. Men hvor er det dejligt, at møde nogen der er lige så bidt af denne hobby som en selv.
    Jeg kunne også godt have brugt flere timer - hvis jeg lige havde fået en lur.... for dagen gik alt for hurtigt, og jeg blev træt...dødtræt.
    Du har da også støttet de danske butikker, selv om du var en sen starter. Lækre nye sager.

    Og nu vil jeg følge dit råd, og gå til køjs og lade op til en ny uge.

    SvarSlet