lørdag den 9. juli 2011

Panduro Hobbys udfordringblog

Så har jeg endnu engang lavet et bidrag til Panduro Udfordringen. Denne gang var udfordringen at lave et kort som ikke var firkantet. Jeg har på et tidspunkt været på blogrundfart, hvor jeg havde set sådan en nydelig taske. Så jeg besluttede mig for også at prøve at lave sådaqn en. Desværre har jeg ikke kunne finde nogen tut nogle steder, så det måtte lige blive en tut ud fra hovedet. Men det gik da i virkeligheden meget godt.

Her kan i se hvad det blev til.

















Jeg har lavet en base af kraft karton, og fyntet med papir i blå og grønne nuancer. Hanken er lavet med en MS punch, og pyntet med sticles i "hullerne". Herudover har jeg brugt blomster, dew drops og et stempel fra scrapper.dk.

Tasken har jeg lavet da vi har en veninde der sulle have et gavekort i fødselsdagsgave. Og istedet for en lille flad kedelig gave, valgte jeg at "kortet" skulle være lidt mere spændende.

God weekend, håber i nyder sommervejret mens det er her.

1 kommentar:

  1. Flot taskekort, og sød gave, der er lidt mere spændende end et fladt gavekort.
    Ja, det er ærgerligt at man ikke har en større harddisk inde i hovedet. Jeg ser tit noget der inspirerer, og når jeg så skal bruge det - så husker jeg ikke, hvor jeg så det. Og man kan jo ikke gemme alt som favoritter.
    God weekend.

    SvarSlet