fredag den 20. april 2012

Simple kort af rester...

Igen har jeg været igang med at lave nogle simple kort, men denne gang af rester fra tidligere projekter.

Til begge kort er det rester af skønt skønt skønt papir fra Basic Grey.

Som sagt et meget simpelt kort lidt restepapir og en sticker. Men til denne type kort synes jeg at Big Shotten er helt uundværlig. For med forskellige dies kan du skærer figurer der er med til at få kortet til at ligne en million.



Til dette kort er der udover restepapiret brugt et træhjerte som også er fundet hos Anjas Hobby. Og kortet kan jo bruge til alt, da der ikke er sat nogen speciel tekst på.

Jeg vil se om jeg er så heldig at der bliver en smule tid til overs til kreativitet i weekenden, men jeg tvivler dog lidt da vi er et ret spækket program. ;)

9 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort af rester..... go' weekend

    SvarSlet
  2. Søde reste kort - er jeg ikke ret god til :)
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Fine restekort. Det er så godt at få brugt noget af resterne
    God weekend

    SvarSlet
  4. Fine restekort du har lavet - det er jo altid dejligt at rydde lidt ud i resterne :)
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Skønne kort du har fået lavet af rester.

    SvarSlet
  6. Rigtig skønne kort af dine rester.

    SvarSlet
  7. Super flotte kort, jeg er især vild med det øverste :o) Rigtig god weekend.

    SvarSlet