lørdag den 1. august 2015

Hvordan var det nu det var....

Det var vist noget med, at jeg for et halvt år siden, skrev at nu ville jeg blive bedre til at blogge. Det skete så bare ikke. Men nu, nu prøver vi igen, og ser om det ikke kan blive lidt mere regelmæssigt.

Hvad kommer jeg så til at blogge? Ja, jeg må nok sande, at det primært bliver om vores dagligdag, og ikke så meget scrap. Men tiden må jo vise, om jeg får overskuddet til at vende tilbage til scrapverdenen. 

Og hvorfor er det overskuddet til scrap, blog osv har været væk. Tja, med fuldtidsjob i en reformpræget folkeskole, og som gravid med nr 3, så har jeg bare været drænet for energi. Hold nu op jeg har været træt det sidste halve år. Men jeg er sikker på at det nok skal vende. Nu er jeg på barsel, og har den skønneste lille prinsesse. Så endnu et fantastisk eksemplar at scrappe lidt om.

Og hvad er noget af det første der skal scrappes? Måske disse billeder vi fik taget knap en måned før lillesøster kom til verden...




(Ja, det er ikke altid nemt at tage til fotograf med to krudtuglen, når studiet kun er 10 kvm)





Er der mon stadig nogle der følger med derude?

*Signe*

4 kommentarer: