lørdag den 12. september 2015

En dag i billeder...

I hverdagen går Lillesøster og jeg bare i vore steget lille tommerum, der er stille og roligt. Nogle gange når vi helt vildt meget, andre gange slet ingen ting. Og jeg nyder det.

Når det så bliver weekend, så er der helt anderledes gang i den.
For der er gang i de to store tøser. Så ind imellem er det godt, at finde på noget at lave.

I dag tog Karsten de to store tøser med på tur. Spejderne i Fredericia holdt "friluftsliv i mange farver" inde på volden. Jeg var så heldig at få lidt billeder fra dem ind imellem.




Jeg synes min "lille" pige er ret sej. Det er ikke altid hun tør alle de vilde ting, men ind imellem overrasker hun. Må sig jeg er noget overrasket overhendes præstation.


Da pigerne kom hjem, var de vilde af begejstring. Der fortalte længe om alt det de hvade lavet, og jeg er ikke et Eklund i tvivl om at de havde hygget sig.

Mens tøserne var på tur, kunne jeg nå lidt herhjemme. Altså mens lillesøster sov. Nu kunne jeg ikke udsætte bagningen længere, for vi har hverken flere boller herhjemme eller i børnehaven.
Så jeg fik lavet et gang pestosnegle og en stak boller.





Og med tre børn i huset, så er der altid vasketøj. Så jeg fik lige lagt en stak sammen.


Nu skal der bare slappes lidt af, og så må vi se om havearbejdet bliver i dag, eller om vi udsætter det imorgen.

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar