fredag den 16. juli 2010

Så kommer der endelig lidt billeder...

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at tage et par billeder af det jeg sidder og laver.

Som jeg har skrevet har jeg fået lavet min første wallhanger - selvfølgelig med bettepigen på. Den er lavet med inspiration fra Karina Beck
.





Den er lavet ud fra skitsen til Vintageudfordringen,så er det jo bare om at krydse fingre ;)




Jeg har jo også lavet dåbsinvitationer til den helt store guldmedalje. Men i får dog kun et lille sneakpeak. Forklaringen på at det kun er et sneak peak i får, kan du få hvis du bliver ved med at følge med her på bloggen.




Her skal der lyde et stort tak til Susanne Meltesen for at have designet det utroligt flotte digitale "Invitation"-stempel.




Her til sidst vil jeg blot runde af med et par stemningsbilleder, fra vores tur i svømmehallen. Det var første gang splinten skulle prø've at dyppe tæerne i svømmehallen - men det blev dog nydt i fulde drag.

















Tak for besøget, kig snart forbi igen.

4 kommentarer:

  1. Det er en supersød Wallhanger du har lavet med Slinten. Og dejlige billeder.

    SvarSlet
  2. De er da bare blevet super flotte... ;o)
    - hvor er jeg glad for, stemplerne kunne bruges.

    SvarSlet
  3. Nydelig!
    Skjønt bilde og flott dekorert.
    Takk for at du deltar på Vintageutf.
    Meretekj

    SvarSlet
  4. Skønt vægbillede. Jeg glæder mig til at se hvor det skal hænge.

    Tak for endnu en deltagelse på vintageudfordringen. :)

    SvarSlet