søndag den 1. august 2010

Endelig ferie...

Så er det endelig blevet ferietid. Den lille grønne racer blav pakket fredag, og vi kørte afsted igår. Nu er vi endelig i sommerhus på Mors, og kors hvor jeg nyder det. Hvor er det dog dejligt ikke at skulle tænke på vasketøj, oprydning, husprojekt, ukrudt der vokser osv. Her kan man abre nyde livet og hygge sig. Drengene tog ud til spejderne idag, så da AM var lagt til at sove havde jeg bare hyggetid. Efter en tur rundt i blogland efter skitser, kom jeg igang med scrapperiet. Har fået lavet et LO og et navneskilt - men tro mig, jeg når meget mere inden ugen er omme ;)

Jeg vil prøve at få taget nogle billeder løbende af det jeg laver, så i kan følge med i mine kreative projekter ;)


God uge - især til alle jer hårdt arbejdende folk, jeg misunder jer slet ikke ;)

2 kommentarer:

  1. Dejligt, at I nyder ferien. Glæder mig til at se nogle dejlige billeder af scrapperiet... ;o)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig nyder I ferien. Håber I får lavet en masse hyggeligt i ferien.

    Glæder mig til at se billeder af alt det du får lavet. :)

    SvarSlet