søndag den 3. oktober 2010

Hjemme igen fra Convention

Ja, så blev det jo til den weekend hvor den store Convention i Middelfart skulle foregå. Jeg har glædet mig rigtig meget den sidste uges tid, til at det endelig skulle blive fredag.

Eva kom tidligt herud i fredags, og vi fik scrappet og snakket inden de andre tøser kom. Eva havde lavet en rigtig fin gave til mig, sikke heldig jeg bare er ;)





Da så de andre kom blev der jo ikke ligefrem scrappet og snakket mindre, nej tvært imod. Det var super hyggeligt - og vi var faktisk enige om at vi må gentage succesen næste gang, med førscrap her hos mig. Jeg glæder mig nærmest allerede ;) Vi fik også lgie udvekslet årets pakkekalender - det er virkelig spændende hvad der er i den, der er lige før jeg ikke kan lade være med at åbne den :D






Lørdag var det jo så Conventiontid - men vi havde da ikke mere travlt end at vi lige kunne nå at spise en gang brunch.
Vi kom i god tid over til hallen, men det gjorde ikke noget, for vi snakkede jo abre mens vi stod i kø. Da vi endelig kom ind fandt vi os en plads, satte vores salgsting op på bordet, og så gik vi ellers rundt og kiggede ved de forskellige butikker. Men det var ikek meget jeg nåede at komme rundt, for allerede kl 11 skulle jeg på kursus. Minialbumskursus ved Majer - det var bare et kanon godt kursus, og hvis jeg selv skal sige det, så blev mit album bare hammer godt.

Det med shopping kunne jeg jo så tage revance for da jeg var færdig med kurset - og det blev der så gjort ;) Men synes faktisk jeg fik anskaffet mig rigtige mange gode ting, og også ting som jeg rent faktisk manglede - såsom karton, lim osv.














Jeg fik Papir der var forudbestilt hos Unik og Hobbyboden, samt nogle papirer fra samme serie som vi brugte til Majers kursus, Karton og Kraft, Chipboard, Glue dots, Tape runner, Punch - cirkel der passer til orions stempel, Orion stempler, Filt rensdyr, Glossy accent, Sizzex strip die alfabet, Grungeboard, QK krone die, Marianne Design sommerfugl stencil og Ez mount.
Punchen med bladet var en præmie jeg vandt på min indgangsbillet - tror der er noget held ved mig, for jeg har vundet på min indgangsbillet hver gang jeg har været til convention ;)



Hjemme fra havde jeg også købt nogle brugte ting af andre scrappere.





Her fik jeg Cuttle bug alfabet, blomster, charms, nåle, papir (lige nogle ekstra stykker fra den serie jeg bruger til Annas årsalbum), Pagemap mappe, opbevaringskasser (hvilket Benita var ret træt af, for jeg var lige et par minutter hurtigere på aftrækkeren end hun var ;D), blomster fra Meltesen, Distress ink, stempler – fugl og invitation, tags, Spellbinders, citatark samt diverse andre småting.


Så alt i alt har det jo været en god weekend - jeg har fået suppleret mine scrapsager samt solgt ud af de ting jeg ikke bruger længere.


Nu kan jeg også godt afsløre hvem jeg lavede overraskelse til. Det var sørme til Susanne Meltesen. Jeg syntes hun havde fortjent en lille ting, nu hun havde været så sød at designe stempler til barnedåbsinvitationen. Derfor havde jeg lavet et lille opskriftshæfte til hende med opskrifter til bagemaskinen - jeg havde nemlig engang læst på hende blog at hun også var den lykkelige ejer af sådan en fantastisk maskine. Jeg håber virkelig hun bliver glad for hæftet ;)


Det bliver alt for denne gang - kun en hurtig opdatering af min weekend. Følg med de næste par dage, der vil jeg vise hvad det er jeg så har fået lavet ;)

2 kommentarer:

  1. wow så lækre ting du har shoppet

    SvarSlet
  2. Ja det var en dejlig dag til convention. og det var hyggeligt at hilse på dig igen. Det er virkelig nogle lækre ting du har købt. Hold da op hvor er det spændende med pakkekalenderen jeg kan godt forstå at du har svært ved at vente!

    SvarSlet