onsdag den 18. april 2012

Vi er på den igen....

Så blogger jeg sømre igen, for igen har jeg været igang med at trylle lidt med lækkerierne fra Anjas Hobby. Det er nu dejligt at komme derned forbi en tur, og få lækre nye sager med hjem.

Denne gang har jeg lavet to, meget forskellige, kort, ud fra samme papirserie. Jeg har brugt skønt papir fra 4heures37.

Først et kort der er velegnet til de små drengebørn.



Et meget simpel kort, hvor der udover papiret kun er brugt en tesk sticker. Desuden har jeg brugt min Big Shot og spellbinder til at skærer formen i papiret med bilerne.


Det næste kort er mere til kvinderne, men igen samme papir som ovenfor.


Igen et simpel kort med meget få materialer. Men samtidig meget kønt.



Jeg håber i kan bruge ideerne til at lave nogle simple, men stadig skønne kort. Samt ideer til hvordan den samme serie af papir kan ende ud med vidt forskellige resultater.

Jeg har ihvertfald allerede nogle ideer til projekter hvor jeg skal bruge dette skønne papir... :D



God dag derude i den Danske Land...

6 kommentarer:

  1. Rigtig enkle men søde kort og lækkert papir.
    Du må have en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Fine enkle kort.... og lækkert papir

    SvarSlet
  3. Søde kort. Ja, der skal ikke så meget til, for at kortet rammer, en anden målgruppe.

    SvarSlet
  4. Super søde og enkelte kort :) og rigtig lækkert papir.

    Fortsat god dag.

    SvarSlet
  5. Superfine kort!
    Du må have en god aften.

    SvarSlet