mandag den 21. januar 2013

Min decemberdagbog - Del 4

Det er meget forskelligt hvor meget jeg har på det enkelte sider i mit album. Alt efter hvad det er jeg ville have med i albummet.


Her er blot en overskrift.



For imellem siderne har jeg sat en plastiklomme ind til de julekort vi har modtaget i år.



På siden efter har jeg lavet en oversigt over hvem vi har sendt julekort til i år. Det kunne være meget sjovt at se om det er de samme man sender til næste år ;)



Årets lokale juletræsfest skulle selvfølgelig også med i albummet.



Og endnu en "pynteside" hvor jeg har brugt Diddes skabelon.


Så nåede vi til vejs ende for idag, og igen vender jeg tilbage imorgen igen ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot... og en god ide med lommer til julekortene.
    God mandag

    SvarSlet
  2. Skøn DD og god ide med lommen til julekortene! Den tror jeg da jeg skal kopiere!!!

    SvarSlet
  3. Skønne sider du har fået lavet..
    sødt med julekortene :)

    SvarSlet