tirsdag den 8. oktober 2013

Endnu engang er det blevet tirsdag....

... og jeg er vist efterhånden ved at være kommet godt ud på den anden side af Convention. Et fantastisk arrangement, jeg tror faktisk det er det bedste jeg har været med til, af alle de Conventions jeg har deltaget i.

Som mange af jer ved, var jeg afsted sammen med Picturing the World... og nøj hvor var det hyggeligt. Jeg fik godt nok sludret med mange, men havde heller ikke ro ret mange minutter... Jeg fik brugt al for mange penge, men er også kommet hjem med super mange lækre ting.... Og jo, i må godt få det at se. Jeg har faktisk fået taget billede af det, så det skal egentlig "bare" på bloggen... Og det skal det nok komme ;) Det hele er ryddet på plads igen, så håber jeg bare at ugen også bringer lidt tid til at scrappe ;)

Jeg fik faktisk også lavet en hel del... ja vel noget der nærmer sig 15-20 kort og en enkelt pl side. Og de skal selvfølgelig også nok komme på bloggen... sådan hen ad vejen.

Idag starter jeg lige med at blogge endnu engang for Picturing the World.Og her kan I se et lille bitte sneak...


God tirsdag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar