søndag den 25. marts 2012

Søndag, og denne uge er ved at gå på held...

Ja, vejret opfordrer måske ikke helt til at sidde inde ved scrappladsen. Men så må vi jo bare glæde os over at det endnu ikke er lyst hele natten, så aftnerne kan godt bruges ved scrapbordet.

Jeg vil slutte denne uge af med lidt Konfirmationsinspiration. Der går jo ikke længe før de første konfirmander klækkes.

Først har jeg lavet et kort. Det kunne både havde været en invitation, men det kan også bruges som lykkeønskningskort....




Jeg har endnu engang brugt det utrolig smukke papir fra Basic Grey. Desuden har jeg brugt de lækre punches fra Cart-Us. Desuden er der brugt stickles, blonde, bling swirls, blomster osv. Det hele er sværtet med Distress Ink. Billedet er desuden sllebet i kanten med sandpapir, samt dabbet med gulddabber.



Til kortet har jeg også lavet en matchende æske. Jeg har brugt en færdig papæske, det er blevet grundet med Gesso, og herefter pyntet efter samme taknik som kortet.












Ligesom sidst har jeg igen brugt stickers til teksten.


Efterhånden synes jeg det er ved at være noget tid siden at jeg sidst har vist min datter frem her på bloggen. Så derfor får i lige lidt billeder fra den seneste måneds tid ;)








God søndag derude i det ganske Danske land....

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle super flotte kort! Billederne du har derpå, hvor har du dem fra? *ss*

    Og sikke en fantastisk lille grinebidder du har dig! *ss*

    Knus Mie/ Frk Toft

    SvarSlet
  2. Super flotte konfirmations kort..
    Du har helt ret i de passer godt både til indbydelser og som lykkeønsknings kort til konfirmanden....

    Hvor er det bare en skøn charmetrold..
    Er vildt med badebilledet :)

    SvarSlet
  3. Flotte kort.
    Og hvad skete der lige der. Hun er jo ikke en baby længre ; ) !

    SvarSlet
  4. Flot kort og æske. Sikke en stor lækker pige. Dejlige billeder
    Knus

    SvarSlet