onsdag den 12. december 2012

12. December - Dagens Julekort

Jeg havde lidt rester af det blå julepapir liggende på mit bord, og det ville jeg selvølgelig prøve at få brugt.

Det blev til dette kort.

Tror det var Olivia der skrev at blå også helt klart var en af hende julefarver i år, og må sige at jeg tror måske også det er ved at blive en af mine ;) Måske er det pga det vintervejr vi har lige nu, med sne, frost og kulde.
Julekortet er lavet med kvadrater af papir, et marianne juletræ (hvor jeg igen har brugt min nye snowmarker :D), og et banner med en glædelig jul sticker. Uhhh, tror altså jeg er ved at udvikle nye behov for stickers ;) Utroligt, for det er ikke længe siden at jeg syntes det var noget af det grimmeste ;)


God onsdag derude i blogland, hvad står jeres program på? Vi skal have pakket til en lang dag imorgen, forhåbentlig får jeg lavet lidt flere juleforberedelser, og så skal der slappes af - for influenzaen er vist stadig ikke helt ude af kroppen.

2 kommentarer:

  1. Rigtig sødt julekort.
    Jeg har haft julefri i dag og været ude og købe gaver ; )
    God bedring.

    SvarSlet