torsdag den 27. december 2012

Vinder af Blog Candyen....

18. december lavede jeg en lille blog cady, i andledning af at jeg var rundet 25000 besøg på min blog. Siden er det gået vældig stærkt, og der er kommet yderligere 1500 besøg. Det er helt vildt. Så tusinde tak.


Dokumentation på de 25000 besøgende...


Jeg har ikke gjort en masse ud af at reklamerer for min candy på bloggen, for den var primært til den der følger min blog fast. Det eneste krav var derfor også at man skulle melde sig/eller være fast følger af bloggen for at kunne deltage, og så ville man ellers få et lod for hver kommentar man lagde indtil 24/12.

Fra jeg udskrev konkurrencen til den 24/12, var det lagt 64 kommentarer på min blog.
Desværre var der kun 24 af kommentarerne der kunne være med i konkurrencen, fordi de øvrige ikke var faste følgere.


Alle dem der har kommenterert er skrevet op i rækkefølge, og jeg har derefter trukket lod via random.org


Det blev kommentar nr. 19 der blev vinderen.
Vedkommende der lagde kommentar nr. 19 var

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Anette
(også kendt som Aka)


Så nu er der en præmie på vej til dig... ;)



God aften til alle i det danske scrapland




2 kommentarer:

  1. Aih, hvor er det da dejligt. Dagens overraskelse.
    Jeg vil glæde mig rigtig meget til at få post fra dig. Du har jo vistnok adressen....

    Fortsat gode juledage til jer.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  2. Tillykke Annette ;) Glædermig til at høre hvad der er i præmien ;)

    SvarSlet