torsdag den 25. april 2013

Et konfirmationskort

Min genbo skulle bruge et kort til en konfirmation, og hun spurgte om jeg kunne hjælpe med at lave det. Selvfølgelig, det var vel en smal sag ;)

Jeg fik invitationen med hjem i hånden, og så sagde hun at jeg måske kunne bruge pynten fra indbydelsen til at lave kortet. Puha, sikke en opgave. Blomster fra Karen Marie Klip er ikke lige dem jeg bruger mest ;) Så måtte lige i tænkeboks over hvad jeg kunne gøre, og om jeg havde noget der passede til.
Kortet skulle kunne indeholde penge, så det blev til dette kuvertkort. 

Forfra...


Og bagfra...


En af blomsterne fra invitationen...


Et smukt Orionstempel. Papiret bagved er også fra invitationen. Det var inde i selve kortet, og var det som selve invitationen var trykt på.


To små blomster som også sad på invitationen...


Sådan ser den ud når man åbner den...


Og kortet indeni til at skrive hilsen på...


Jeg afleverede kortet den anden dag til genboen, og det levede fuldt op til forventningen.... Det er altid rart når man lige rammer plet ;)

4 kommentarer:

  1. Det er da også blevet et fint kort. Kan godt forstå naboen er tilfreds :)

    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Flot kort, kan godt forstå genboen var tilfreds.

    Kunne være hyggeligt, hvis du fik mulighed for at komme til tirsdags scrap. Har da også overvejet at komme til en af jeres scrap møder, hvis jeg kan få det til at hænge sammen.

    Rigtig god torsdag/weekend

    SvarSlet
  3. Det er blevet et flot kort

    SvarSlet
  4. Den opgave har du da løst rigtig godt :)
    Har du en tut på et kuvertkort? Synes virkelig det er et godt alternativ til de almindelig foldede kort!

    SvarSlet