onsdag den 26. februar 2014

Dream Journal projekt...

Jeg har udfordret mig selv, og har meldt mig til Dream Journal projektet på Scrapsisters. Det er på en måde lidt grænseoverskridende, at skulle lave en side til hver af de andre. For synes de mon om dét man laver?

Igår modtog jeg den første side. Den er fra Louise, og er bare super skøn.


Anna så den her til morgen, og spurgte straks om den var til hende. Jeg sagde om den ikke skulle hænge ude ved scrappladsen, og det syntes hun var en god ide. Men sagde også hurtig "Har hun ikke lavet nogen til mig?". Min datter er vist også vild med det scrap....

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den flot, og den fine gule farve springer jo også lige i øjnene og råber forår til en.
    Hun skal nok blive en herlig partner snart, allerede så interesseret.

    SvarSlet
  2. Det var da en god ide at have den hængende der!
    Du må i gang med at lave en til Anna :D

    Rigtig flot side du har fået! Jeg har også fået fra Louise og den er også super flot!

    SvarSlet