tirsdag den 16. marts 2010

Så kom jeg igang

Her på det seneste har jeg flittigt fulgt med på nogle forskellige blogs, og det har fået mig til at tænke at nu skulle jeg også prøve det her smarte noget. Så her er den altså, min helt egen blog.

Det første jeg vil tage mig til, er at vise lidt af det ejg bruger meget af min tid på, nemlig scrapbooking. Så forhåbentlig får jeg taget nogle billeder hurtigst muligt, af de ting jeg har lavet her på det seneste.

Ud over scrapbooking vil jeg også skrive lidt om hvordan det går i vores lille familie. Inden længe kommer der jo en lille ny til, og det fylder også meget i vores verden lige nu. Så denne side bliver også stedet hvor I kan følge med i hvad der sker i vores familie.




Tak for besøget, jeg håber vi snart ses igen.

1 kommentar:

  1. Spændende!!!

    Når du tager billeder af dine sider, så er det en god ide at tage dem udenfor - dog ikke i direkte sollys. Hold kameraet lige over siden og tjek at det er lige i forhold til siderne på skærmen.

    SvarSlet