fredag den 30. april 2010

Endnu en scrapweekend

Det er ikke meget scrap jeg har fået lavet i løbet af ugen - jeg fik lavet et par LO da jeg var hos Eva i mandags, men meget mere er det heller ikke blevet til.

Men har fået ryddet op i scraptaskerne idag. For imorgen skal jeg National Scrapbook Dag hos Multiscrap i Odense, og søndag skal jeg til crop i Fredericia.
Det bliver spændende at komme med til de arrangementer - det er første gang jeg skal deltage i den slags. Det eneste jeg før har været med til er jo Convention.

Det bliver spændende at se hvor produktiv jeg kommer til at være - eller om det mest bliver mundtøjet der bliver luftet ;)

Jeg har også været forbi Majer's blog - majer.dk, og set at hun har en fin fin candy i anledning af at hun ahr haft 100.000 besøgende. Wow - tænk at man kan have så mange besøgende på sin blog ;)



Kig forbi hendes blog hvis du har tid, og se nogle af de skønne ting hun laver.

1 kommentar:

  1. Du må have en rigtig god tur til multiscrap. Dorthe regner med at komme et smut forbi i løbet af åbningstiden, da hun er i Odense.

    SvarSlet