mandag den 5. april 2010

Så blev det igen tid til lidt scrap

Som sagt så blev det til en dag på kontoret idag, og det har givet tid til at få gjort lidt ved scrapsagerne. Jeg er ikke kommet videre med det LO jeg begyndte på i tirsdags, men til gengæld har jeg fået lavet noget andet. Jeg er nemlig gået igang med opgaverne i udfordringerne til scrapsisters fødselsdag. Vi har hele april måned til at få lavet noget, så jeg satser da på at jeg får lavet nogle af dem.

Her er mit første bidrag - opgave 4 som lød: Imens er gæsterne i fuld gang med at pakke gaver ind. Her ønsker fødselaren sig chokolade og vin samt andet indhold i æsker. Lav en æske til en af de nævnte ting.



Jeg har valgt at bruge hvad jeg lige havde på lager af chokolade, og derfor blev det Toms tvillingekranse. Karsten så godt nok lidt underlig ud i hovedet da jeg stod med den i hånden og sagde at jeg ville gå ind og scrappe. Tror at han et øjeblik syntes at jeg var lidt for gravid, hvis jeg havde tænkt mig at kværne den kl. 9 en mandag morgen på kontoret.



Desværre er magnoliastemplet ikke så tydeligt på billedet, og for den sags skyld heller ikke sværten omkring. Men pyt, det er jo bare i virkeligheden at det skal se pænt ud ;)



Det endelig resultat af en "grim" æske med chokolade, der lige har været i hænderne på mig.
Som tillæg til opgave 4, har jeg valgt at bruge udfordringen omkring teknik og materialer med M. M for Martha Stewart og Magnolia.

Hav en god dag - jeg vil dykke videre i scrapverdenen.

2 kommentarer: