søndag den 20. juni 2010

Det er en scrap tid vi lever i...

Hurtigt som lynet, og der var allerede et indlæg på bloggen igen ;)

Jeg skrev jo at jeg begynder at få scrappet lidt igen, og det er da også blevet til nogle LO's og et enkelt kort her i løbet af weekenden.

Min scrapmakker Eva skulle holde barnedåb idag da hendes søn Noah er ved at være en stor dreng, og var nu helt klar til at få sit helt rigtige navn ;) Jeg havde derfor besluttet at jeg ville give ham en gave - og da hun jo nu er min scrapmakker skulle det selvfølgelig have noget med scrap at gøre ;) Jeg havde derfor valgt at lave et dåbslayout som jeg satte i en CAS-ramme. Men der er jo ingen dåbsbilleder af ham endnu, så der er et tomt felt på LO'et hvor det er meningen at der skal sættes et billede ind, når der bliver fremkaldt nogle.
på LO'et havde jeg så skrevet datoen, kirke, præst, dagens vaer, hvem der var gudmor osv.
Jeg havde givet mig selv en lille udfordring, nemlig det at få det pyntet uden at det blev for tøset. Sidst jeg var inde ved Eva sad hun nemlig og snakkede om at det var svært at pynte LO's til drenge, ud at det bliver alt for tøset, når man nu godt kan lide bling bling. Håber i syntes at jeg har klaret opgaven rimeligt.

Samtidig fandt jeg ud af at der på Vintage udfordringsbloggen (hvor jeg for øvrigt kender to på designteamet) lå en udfordringer der hedder: lav noget til en mærkedag. Og det må man jo sige at en barnedåb er. Så derfor slog jeg de tog ting sammen, og nu har jeg altså både fået givet Noah sin gave, og lavet et bidrag til udfordringen. I kan se mine to bidrag til vintageudfordringen længere nede på siden.


I min søgen efter en skitse til Noah's LO, kom jeg forbi pagemap siden. Jeg fandt ud af at der også her var en udfordring, nemlig at lave et produkt ud fra en skitse. Det var selvfølgelig lidt fristende, og derfor måtte jeg også lige lave et bidrag til den udfordring.


Jeg kan mærke at jeg er i godt scrappehumør, så jeg må hellere scrappe videre imorgen - jeg skal jo være varmet op til scrapmarathon hos Multiscrap på lørdag ;)


Fortsat god søndag til jer alle


PS - lige en ekstra lille en til de scrappe damer der følger med her. igår da jeg sad ved spisebordet satte kæresten sig ned sammen med mig for at snakke lidt. Han skulle så lige studerer nogle af alle de ting jeg havde liggende. han faldt over en Martha Stewart punch around the page punch som jeg har lånt af Eva, og var vældig interesseret i den. Faktisk var han så interesseret at han spurgte om han ikke måtte få et stykke papir, og så gik han ellers igang med at lave border ;) Det er nu så hyggeligt med lidt scraphygge med kæresten ;)

1 kommentar:

  1. Ha ha ha Karsten...
    Så kalder du det måske ikke S-crap mere ;)

    Hvor er det dejligt, at du er kommet iganng med at scrappe igen. Jeg glæder mig meget til at se de mange fine LO's du skal lave med lille pigen.
    Knus

    SvarSlet