fredag den 18. juni 2010

Long time, no see

Hov hov, sikke noget rod. På det sidste indlæg står der d. 26 maj - det vil altså sige at det er alt for længe siden at jeg sidst har har fået gjort noget ved bloggen. Det må jeg simpelt hen se at få rettet op på :D

Jeg sidder og tænker tilbage på hvad der er sket siden sidst - og det er da vist nemmere at sige hvad er der ikke sket ;) For hvor tiden dog flyver, der er nok at se til når man er på barsel ;) Vi har både været på besøg, været til fotograf, besøgt arbejdet, hjulpet med bryllupsinvitation og meget meget mere. Jeg har også fået lavet mit første LO i 6 uger - men det må i vente lidt med at se. Jeg skal lige have scrappet lidt i weekenden, og så kan i få et lille kig på hvad det er jeg går og laver. Jeg skal lige have varmet op, for på onsdag skal Anna og jeg, sammen med Noah og Eva, til mor/barn scrap hos Unik scrap, og nøj hvor vi glæder os ;)

Flere har spurgt efter nye billeder af Splinten - som efterhånden ikke kan kaldes Splint længere, for hun vokser sig meget stor og stærk. Hun er begyndt at være meget vågen om dagen, og sover igennem næsten hver nat. Noget at hendes forældre bare synes er skønt ;) Hun er også begyndt at synes at legetæppet og uroen over pusletbordet er interessant. Det går bare stærkt, og det er nærmest ikke til at forstå at hun snart er 7 uger gammel.

Her er lidt billeder der er taget siden sidst - så kan i følge med i hvor stor hun bliver.



Det er altid de små hænder der bliver studeret når folk skal se lille Anna, alle synes bare de er såååå fine ;)





Det er bare ren hygge når det er spisetid...





Mmmmmm.... mad...





Splinten er bare en super nem og sød pige... Hendes favorit er at ligge og sove i armene på os...





Når det er lidt koldt udenfor så putter vi i dynen...






Splinten er klar til rockkoncert - tøjet er iorden...





Legetæppet er begyndt at være interesant - tøjdyrerne får af og til nogle dask...






Ren råhygge








Nogle vil måske spørge til køkkenet, og der kan jeg bare sige at det ser lyst ud. Jeg skal nok få taget nogle billeder og lagt herind, s¨i kan se hvordan det ser ud.


God weekend til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare kær og Anna er et rigtig sødt navn. Dejligt at høre at hun sover godt om natten for det er bare så vigtigt med nattesøvnen. God scrappedag hos unik-
    vh Renne/Karina

    SvarSlet
  2. hvor er han bare dejlig.
    Hun er godt nok vokset og blevet rigtig stor :)
    Håber snart at jeg kan se hende...
    Knus

    SvarSlet
  3. ...hvor er hun bare skøn :)
    Og så glemmer du lige at der skal marathon scrappes på lørdag, 10 timer i streg!!!

    SvarSlet
  4. Ihh hvor er hun altså fin! Jeg er stadig igang med at overtale frank til at jeg må komme og lege med dig lørdag til søndag. Men han har stadig ikke svaret mig. Håber stadig der er billetter.

    Uanset vil jeg meget gerne komme forbi en dag og se vidunderet med fingrene og så kan vi jo altid scrappe lidt sammen. :)

    SvarSlet