onsdag den 24. marts 2010

Nedtællingen er begyndt

Efterhånden er der ikke lang tid til jeg skal gå barsel, faktisk er der så kort tid som to dage. Synes det er vildt og meget mærkeligt at tænke på. Lige nu føles det som om at jeg kun lige er startet på skolen, så det er med blandede følelser jeg må forlade den. For selvfølgelig glæder jeg mig enormt til at skulle gå herhjemme, til at kunne passe på mig selv og den lille spirrevip i min mave - og selvfølgelig også Karsten. Men på den anden side kommer jeg også til at savne de dejlige elever og mine søde kollegaer.

Selvom at der lige er et par dage endnu til den endelige afgang, har jeg allerede gjort afsked med de første. Idag tog jeg afsked til min inspektør, viceinspektør og afdelingsleder - de er nemlig ikke på skolen de næste par dage. Det var lidt vemodigt, da jeg jo er blevet så glad for skolen. Men jeg fik en skøn gave som kan give lidt lyse tanker.

Denne fine vase og de smukke påskeliljer havde de købt til mig som en afskedsgave. De pynter i stuen (som efterhånden er halvt brækket ned) og giver lidt varme og glæde. Må nok hellere lige beklage kvaliteten af billedet - men det var blevet aften og mørkt før jeg var hjemme og kunne få taget billedet.

Når påskeliljerne er blevet triste vil jeg gå i haven og finde nogle nye blomster der kan pynte i den fine vase.

1 kommentar:

  1. hvor er de flotte og vasen bliver du nok glad for længe endnu.

    SvarSlet