søndag den 28. oktober 2012

Kreative Dage 2012



I fredags var jeg til Kreative Dage i Fredericia. Det var dejligt at møde nogle kendte ansigter, og få sludret lidt ;) Jeg fandt da også "lidt ejg kunne bruge", I ved, bare det mest nødvendige ;)

Her er hvad der kom med hjem ;)
En hel masse maskingtape, en enkelt die, nogle forskellige stempler, lidt pads til mit blending tool, en smule papir og nogle træhjerter. Træhjerterne har jeg en ide om at bruge til julegaver, så i får dem nok at se senere på året ;)






Udover sagerne til kreative ting, fik jeg også støttet kræftens bekæmpelse.



Og jeg fik da også lige lidt med hjem. Tag'et er fra Make and Take hos gitte, Hobbyboden, og "kogleblomsterne" var fra en anden hyggelig lille make and take ;)



Er der mon andre der var forbi Kreative Dage?

God søndag....

4 kommentarer:

  1. Holdda op en masse lækkerier, du fik købt!
    Nej, jeg var desværre ikke forbi. Det var lidt for langt væk ; )
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Woww du har da fundet "lidt" lækkert hva :)
    Ærgeligt det er så langt væk :)

    Ønsker dig en dejlig og måske kreativ søndag

    SvarSlet
  3. Lækre sager du fik købt.

    SvarSlet
  4. ja bare lidt...griner har osse ret... super fede sager..hav en skøn søndag

    SvarSlet