torsdag den 24. januar 2013

Min decemberdagbog - Del 7

Idag bliver indlægget lige lidt længere end de øvrige dage, for jeg har valgt at jeg idag vil vise den resterende del af mit album. Primært fordi det der er tilbage alt sammen handler om juleaften. 

Så jeg håber i hænger på ;)



Lommen som fulgte med kittet har jeg valgt i at bruge her. I lommen ligger der et kort hvorpå jeg har skrevet hvordan vores jule forløb i år. Hvad der var gæster, og hvad vi lavede i løbet af d. 24 december.



Her kan i se kortet trukket lidt ud, hvor jeg har skrevet på.



På bagsiden er et billede af Anna og Sonja taget juleaften. To søde nisser ;)



Selvfølgelig skulle der også et billede med af julebordet ;)



Billeder inden middagen, hvor nogle gjorde middagen klar og andre tog sig af Anna ;)



Selvfølgelig skulle der også være et billede af bordet da al maden stod klar, og vi bare skulle sætte os til rette.



Jeg syntes ikke lige at bagsiden af denne side var ret køn, så efter mange overvejelser, blev der lige sat en lille pynteting ind ;)



Billeder fra da vi sad og spiste.



Og så en side med en lomme der indeholder små sedler med de gaver vi fik i år.



Her er en enkelt seddel taget ud, der er lavet sedler til os alle.



Et hyggebillede jeg bare syntes måtte komme med.



Og selvfølgelig skulle Bjørn også med i albummet et eller andet sted. Her kom han med, med et billede af hans julegave. Og nej, det er ikke os der giver ham gaver, men min faster ;) Til gengæld tror jeg Bjørn var godt tilfreds med at nogle tænkte på ham. Selvom han i starten var lidt skeptisk over kødbenet - men nu er han jo også den type hund der altid stille spørgsmål til hvad hensigten med det vi gør er ;)



Sidst men ikke mindst er der billeder fra udpakning af gaverne.


Bagsiden har jeg ikke valgt at gøre noget ved, men synes egentlig også at den er vældig dekorativ i sig selv.


Det var hvad jeg havde fået ud af mit december dagbogs kursus. Jeg er blevet ovenud tilfreds med mit album, og skal helt sikkert også lave et album næste jul ;)


Håber i har fået noget ud af at følge med ;)

5 kommentarer:

  1. Rigtig sødt og lækkert album. Mon ikke Anna vil nyde at kikke i det.
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  2. det er da blevet til et rigtigt smukt album fyldt med søde detaljer

    SvarSlet
  3. Det er da en dejlig minde! Flot lavet.

    SvarSlet
  4. Hvor er din bog bare fin...Sikke en masse skønner minder du har samlet ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet fint :)
    og en masse gode billeder du har fået brugt til at huske julen :)
    Sødt billede af hunden :)

    SvarSlet