tirsdag den 21. januar 2014

Hvor er jeg bare heldig.....

I December havde Scrapsisters en julekalender kørende, hvor man skulle uploade billeder i galleriet. Jeg fik ikke gjort så meget ved det, som jeg egentlig gerne ville, men alligevel var jeg så heldig at blive udtrukket som vinder. Hvor heldig kan man være.

I weekenden kom så et fint scrapkit fra Scrapsisters.


Spændende ting, men tror også papiret bliver en udfordring for mig. Men det er jo altid godt med en udfordring i ny og næ :) og så lækker pynt jeg kan bruge i min pl album.


God dag derude...

5 kommentarer:

  1. Der er nu ikke noget så skønt, som at få sådan en gave i postkassen helt uden regning er der? ha ha ha Lækre ting, du har fået her, stort tillykke endnu engang, glæder mig til at se, hvad du får lavet af det.

    SvarSlet
  2. Fed gevinst - tillykke med det.

    SvarSlet
  3. Da var du bare heldig! Lækre ting

    SvarSlet
  4. Ej - hvor ser det godt ud ! fine fine sager :-) Heldige dig...

    SvarSlet