mandag den 26. april 2010

En dejlig weekend....

Så blev det sørme mandag, og jeg kan se at det er en uge siden jeg sidst har lagt et indlæg ud. Det må jeg jo se at få gjort noget ved.

Det er ikke blevet til meget scrap i løbet af sidste uge - det var som om jeg var gået i stå oven på et veloverstået cybercrop. Måske var jeg ganske enkelt bare blevet mættet. Hvis man da kan blive det :)

Men fredag stod den igen i scrappens tegn. jeg skulle jo på weekendtur med 6 andre scrappe piger. Vi skulle til Fanø hvor Benita havde lånt sine forældres sommerhus. Det blev en weekend hvor der ordentlig blev scrappet igennem. Det var lige før vi ikke havde tid til at spise og sove - for ikke mindste at sige at nyde det gode vejr.
Jeg var dog måske ikke så produktiv som de andre - meeennnn synes nu alligevel at jeg fik lavet noget. Bl.a. 2 LO, starten på 3 minialbum, dekoreret en chokoladeæske, lavet starten til en utrolig masse kort, og også undervist de andre i at lave easel kort og masking.

Her kan i se de to LO jeg fik lavet.



Dette var en "udfordring" vi gav hinanden. Annelie havde fundet en skitse vi alle skulle bruge, og vi lavede så en afstemning om at finde de to bedste. Love2Scrap havde været så utrolig søde at sponsorere 2 fine gaver til vores lille tur.



Dette billede tog vi med selvudløseren lørdag, og vi skulle så alle lave et LO med det samme billede. Det er utroligt hvor forskellige sådanne nogle LO's kan blive - til trods for at motivet er det samme. Det er ret sjovt at se.


Så alt i alt kan man vist kun sige at det var en fantastisk weekend - og det må altså bare gøres om igen en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar