lørdag den 17. april 2010

Så scrapper vi løs igen....

Ja, idag og imorgen er jo dagene hvor der er fødselsdagscybercrop på Scrapsisters. Jeg er selvfølgelig med - så bliver jeg jo holdt fast på stolen og knokler ikke løs med byggeprojektet. Jeg tror dog at det var godt at jeg var alene hjemme i formiddag, for pludselig fik jeg travlt med at nå det hele. Der var deadline på nogle af opgaverne der skulle overholdes.

Udfordring 1 skulle være færdig her i til eftermiddag kl 16 - og straks efter ville der være lodtrækning om vinderen. Sørme så - jeg var den heldige vinder. Karsten siger dog at det ikke er noget særlig når det er fundet ved lodtrækning, men jeg er nu altså godt tilfreds alligevel. Det er første gang jeg med i en konkurrence, og så at vinde - det er da lidt sejt.
I får lige "Vinder"-LO'et at se... og så drøner jeg straks videre og få lavet noget mere til konkurrencen ;)




Hvad siger I? Synes i om det? Eller var jeg bare heldig at det blev afgjort ved lodtrækning - havde jeg haft en chance ved afstemning?

1 kommentar:

  1. utroligt flotte blomster - fnis...

    Jeg kan godt lide layoutet, om du havde vundet har jeg svært ved at fortælle dig. Jeg plejer altid at mene mit eget layout er det flotteste, men vinder aldrig. Har kun prøvet det en gang, og det var også ved en lodtrækning. Må give Karsten ret, det er altså ikke helt det samme.

    Det der tæller er om du kan lide resultatet eller ej. Jeg synes det er rigtig flot, og farverne passer utroligt godt sammen og giver den der vinterfornemmelse.

    SvarSlet