mandag den 12. december 2011

12. December - Smashbog

Ja, egentlig er det ikke en rigtig smashbog, men hvis vi kalder den det er de fleste med på hvad det er. Jeg har gennem lang tid gået og puslet med ideen om at lave en julebog, hvor man hvert år kan skrive lidt om hvor man har holdt jul, sammen med hvem, hvad der har været af nyt pynt, hvor man har været til julearrangementer, hvilke nye opskrifter man har fudnet og alle de der andre ting der egentlig er lidt hyggelige at huske på.

Det er blevet til dette album (som stadig er under udarbejdelse, men det er da på vej)






Har i også en bog, album el. lign. som i bruger som juledagbog/smashbog om julen? Eller er det uden betydning for dig?

2 kommentarer:

  1. Ja, det er så fint og sådan en god ide.
    Vores jul er bogført fra første år jeg ikke boede hjemme, emnerne er udvidet, og derfor har jeg alle oplysninger om julen mange år tilbage.
    Jeg kendte ikke scrap og ordet Smash var ikke opfundet. Men ellers er det det samme.
    God mandag.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot :) Er vild med de elsdyr. Jeg har ikke en dagbog over julen. Det betyder ikke så meget for mig. Jeg lavet som regel kun LO's til børnenes album fra julen.

    SvarSlet