søndag den 18. december 2011

18. December - 4. Søndag i advent

Alt for hurtigt er vi faktisk ved at nå til juleaften, og hold da fast hvor er der mange ting jeg godt kunne tænke mig at nå inden vi når til juleaften. Nu må vi se hvad det bliver til - må bare indse at der er alt for lidt tid til julehygge når man ikke er på barsel længere ;)

Idag skal vi til barnedåb hos nogle gode venner, der skal have deres tvillinger døbt. Så det var egentlig tanken at jeg ville vise de kort jeg har lavet til gaven. Men, men, men jeg er gået hen og er blevet syg, spdan rigtig syg. Så overskuddet til at pynte kortene var der ikke rigtig - så de er ikke ret spændende :( Så dem får i altså ikke lige at se... ihvertfald ikke idag ;)
Nu er jeg så igang med overvejelserne omkring hvorvidt jeg skal med, eller om jeg skal blive hjemme i sengen... For jeg har det virkelig ikke ret godt.

Istedet for dåbskort, så får i lov at se lidt billeder fra min fødselsdag igår.



Oldemor havde en fin julepakke med til Anna Matilde





Her er det Anna Matildes Farmor og Oldemor




Anna Matilde blev sååååå glad for dukkevognen fra Oldemor... Hun havde faktisk ikke tid til at spise, hvilket ikke ligner hende.



Ja, okay. Billederne var ikke så juleagtige, men dem der har fulgt med på min blog nogen tid, kender lidt til historien om min Farmor. Og derfor ville jeg egentlig bare gerne vise at vi har fået besøgt hende, og igår var hun også med til min fødselsdag ;)





Glædelig 4. søndag i advent.

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig fødselsdag, men skidt du ikke kan tåle at være i centrum uden at blive syg af det....
    Det er da ærgerligt at gå glip af en barnedåb, men sygdom er jo hver mands herre.
    Så er det ikke lige nu min svoger skal vente besøg af dig....kan jeg regne ud.
    God søndag trods alt.

    SvarSlet
  2. Det er utroligt at sådan en lille størrelse fuldstændig har styr på, hvad en barnevogn skal bruges til!
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Håber du er blevet frisk.
    Åh hvor er den sød, lyserød dukkevogn:-)))

    SvarSlet