torsdag den 2. december 2010

2. December - Et lille udvalg af årets julekort

Så blev det 2 december, og jeg synes at lige idag er en god dag til at vise hvad jeg har fået lavet af julekort. Jeg nøjes med at vise 3, for jeg vil heller ikke komme til at kede jer for meget ;)


Dette er 3 julekort lavet på tags, så det er som sådan jo ikke kort, men der er gjort plads på bagsiden til at skrive en hilsen.




Her har jeg lavet et kort i en lidt anden form, det er pyntet med et billede af en lille pige samt en gammel knap, blonde osv.




Det sidste kort er et trifold-kort, og kan således forledes ud. Det kan bla. bruges til at sætte billetter eller andet i.


Glæder i jer ikke bare til jul, det gør jeg!

5 kommentarer:

  1. åh,,,, så smukke julekort du har lavet

    rigtig god 2 december

    SvarSlet
  2. Aj hvor er de skønne, så fine og elegante :-)

    SvarSlet
  3. Sikken nogle skønne kort. De billeder/ udklip ud har brugt er de fra nettet?

    SvarSlet
  4. lam - de øverste 3 kort er der brugt glansbilleder fra en serie der hedder Peters Jul. På de to øvrige er det fra et papir fra en serie af Vivi Gade (den brune) købt hos CC Hobby. På pigen er der brugt crackled glass effekt.

    SvarSlet