søndag den 5. maj 2013

Barnedåbsinvitationer

Om et par måneder skal vi holde barnedåb for vore lille prinsesse, og der skulle jo selvfølgelig laves invitationer til det formål. Men istedet for at lave en masse ens invitationer, havde jeg denne gang besluttet mig for at lave dem alle forskellige. Ikke to måtte være ens - det er næsten en større udfordring end at finde ud af hvordan en enkelt skal se ud ;)

Så jeg dykkede ned i scrappapiret, og fandt det fra gemmerne som jeg tænkte kunne bruges. Jeg ville nemlig ikke købe nyt, når nu man har så meget liggende ;)

Da det er en del invitationer spreder jeg dem ud over nogle dage, så her får i de første 4.





Alle invitationer er lavet i CAS stil... jeg er blevet ret vild med den stil ;)

9 kommentarer:

  1. Åh hvor de altså søde, det sidste er bare flot. Glæder mig til at se resten.
    Det var hyggeligt at hilse på dig igår.
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde invitationer.

    SvarSlet
  3. Det er nogle fine invitationer - min favorit er det sidste kort

    SvarSlet
  4. Jeg er også Vild med den stil ; ) Og dine kort er lækre.
    Det er godt nok et stort projekt at lave dem alle forskellige!

    SvarSlet
  5. Super søde invitationer og en rigtig god ide at lave dem forskellige ;O)

    SvarSlet
  6. Hej
    Det er rosie posie diecuts jeg har stemplet med step 1 og derefter step 2 og baggrunden på taggen er stemplet med woodgrain. Det hele er stempler fra papertrey ink. Tak for din kommentar.

    Camilla

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte Signe.

    SvarSlet
  8. Hvor er de alle smukke i en flot stil som jeg også er vild med... god ide at lave dem forskellige

    Ha en god dag

    SvarSlet
  9. Flotte kort - specielt de to sidste, kan jeg rigtig godt lide - og det bliver da sjovt at se, hvordan de alle kommer til at se ud, når du nu har valgt at lave dem alle forskellige ;)

    SvarSlet