onsdag den 15. maj 2013

Sidste omgang dåbsinvitationer



Jeg håber ikke I er alt for trætte af at se på dåbsinvitationer. Jeg lover at jeg begynder at vise andre ting her på bloggen også ;)

Her er de sidste to invitationer.


Dette er faktisk den eneste invitation der ikke er rigtig CAS-stil. Men lidt mere hen efter Vintage - tjo, måske har jeg det i mig endnu.



Så nåede vi til vejs ende.


Jeg har også taget et billede af alle 23 invitationer samlet.... Det var faktisk Karsten der mindede mig om at det kunne være en god ide, så man kan se forskelligheden på dem alle.




God dag derude i blogland... Jeg vil videre med alverdens scrapprojekter ;)

5 kommentarer:

  1. Flotte invitationer du også slutter af med.
    Og hvor er det godt du har Karsten til at sørge for at tage sådan et foto. Han ved nok hvad der hører sig til når man scrapper...hihi.
    Det er sjovt at se hvor forskellige du har fået lavet dem.
    God fornøjelse med scrapprojekterne. Jeg vil gå til tandlæge.....

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig flotte kort. Jeg nåde ikke at blive træt af at se på dem. De var jo forskellige ; )

    SvarSlet
  3. Igen nogen flotte invitationer. Jeg blev heller ikke spor træt af at se dem, nød at du viste frem.

    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  4. Flotte invitationer! Fedt med et billede af dem alle samlet!

    SvarSlet
  5. ALLE dine invitationer er bare så flotte. Tak for sidst

    SvarSlet