onsdag den 22. maj 2013

Præmie fra Scrapsiters fødselsdagskonkurrence....

Gitte fra Hobbyboden har designet de skønneste tekststempler, og det er ikke længe siden at jeg kiggede på om det var nogle jeg skulle have. Derfor var det jo ekstra heldigt, at jeg var mellem vinderne hos Scrapsisters, da de holdt fødselsdagskonkurrence. 

Her er min super lækre præmie


Nu nåede regnen "endelig" til os. Så Anna og jeg sidder i sofaen og morgenhygger, mens regnen trommer på taget. Det er jo egentlig rigtig scrapvejr idag, men tror nu jeg kommer til at bruge det meste af dagen i køkkenet. Jeg er igang med maden til barnedåben, ihvertfald al det der kan komme i fryseren. Så synes nok jeg kan få dagene til at gå. Men i aften står den på scrapklub, og jeg glæder mig ;)


Skal der scrappes hos jer idag?

11 kommentarer:

  1. Tillykke med de fine stempler

    SvarSlet
  2. Tillykke med stemplerne, der er da til næsten en hver lejlighed.

    Rigtig god dag i køkkenet og scrap i aften.

    SvarSlet
  3. Dejlig præmie. Tillykke med dem.

    Her regner det også kraftigt, og vi har sendt H på lejr i et jernaldercenter - hvor man KUN opholder sig udendørs.....og i morgen nat skal sove i huse fra den tid - i alkover med halmunderlag ved siden af bålstedet. Så mor er lidt bekymret....

    God dag i køkkenet.

    SvarSlet
  4. Dejlig præmie! Virkelig lækre stempler - jeg har også kigget lidt på dem!
    det er da lidt af en omgang at lave mad til barnedåben, men så er det jo godt det kan laves på forhånd og kommes i fryseren :)
    Jeg skal i mg i dag (den blev rykket pga helligdag), så ved ikke hvor meget scrap jeg får lavet - har dog lige puttet lidt maling på et LO så det kan nå at være tørt til når jeg har tid til at lave lidt mere ;)
    Er det i Odense du er i scrapklub??

    SvarSlet
  5. Tillykke med gevinsten. De stempler flytter også hjem til mig. God arbejdslyst i køkkenet. Kan godt forstå at du glæder dig til i aften. God fornøjelse.

    SvarSlet
  6. ihh stort tillykke med de dejlige stempler

    SvarSlet
  7. Tillykke med stemplerne. Ja de er super lækre. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  8. En rigtig lækker præmie, hjertelig tillykke med den og hav en masse sjov med dem nu.

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker præmie!!!! Tillykke.

    SvarSlet
  10. Tillykke med gevindsten. Fedt med noget nyt!

    SvarSlet