tirsdag den 14. maj 2013

Mors dag... Det må da være en dag med tid til scrap ;)

Ja, her i huset gør vi ikke noget særligt ud af mors dag. Selv mistede jeg min mor for snart 18 år siden, så det er ikke rigtig en tradition der er gjort noget ved. Og for Karsten er det bare noget opreklameret noget, og egentlig vil jeg hellere have en anerkendelse fordi han tænker på mig en tilfældig dag, fremfor fordi nogen har bestemt det skal være den dag.
Men Anna og jeg var da afsted søndag morgen til det lokale gartneri (som kun har åbent for private denne ene gang om året), og fik handlet til haven. Og hvad er så en bedre mors dags gave end en kæreste der ordnede have hele dagen ;)


En anden dejlig ting er da at "mor" har tid til at scrappe en hel dag. Og det var det vi gjorde. Nu var det endelig lykkedes at finde en dag til scrapklub omkring Velje/Fredericia, og jeg lagde hus til. Det er jo rart at man ikke bliver nødt til at tømme hele huset for at kunne have plads til 11 søde scrappere. Og Anette (AKA) havde jo været så sød at minde mig om at jeg skulle huske at tage billeder, så i må hellere lige se lidt fra vores hyggelige dag ;)




Tænk engang, jeg fik også "værtindegaver". En fin blomst fra Camilla (Calmlund), og lækker hjemmelavet Nutella fra Ann (Weiss).


11 kreative kvinder i fuld gang...


Perniille, Lærkes mor og Jeanette (Sorry Jeanette, har faktisk ikke helt styr på hvad dit forumnavn er :D )


Calmlund (ude i siden), Anja Thrysø og Gitte (Ja, hvad er det nu dit forumnavn er.... nøj hvor det går godt for mig ;) )


Evil Eve, hende mor (Bedstemoderen) og hendes lillesøster Lisa. Lisa scrapper egentlig ikke, men var med for selskabets skyld. Så hun sørgede for fine negle.


Calmlund havde hendes datter med, så hende og Anna kunne lege. Her sidder de med frokosten.


Det var "godt" de andre gik hjem kl 15, for Camilla og jeg kunne sagtens fylde HELE bordet selv ;)


Silke og Anna syntes også lige at de skulle være lidt kreative.



Og så var det jo egentlig også "godt" at Camilla gik hjem. For jeg kunne også helt selv fylde hele bordet. 
Sådan 4 m scrapbord, det er jo egentlig ren luksus ;)


Det var bare en super dag, der helt sikkert skal gentages ;)


8 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig hyggelig dag.

    Rigtig god tirsdag

    SvarSlet
  2. Ja det ser godt ud ,
    og at kunne samle så mange til en gang scrap.
    der er vist ikke plads til 12 hos mig ,så skal vi sidde oven på hinanden vist,hi hi

    lilla

    SvarSlet
  3. Tak for en SUPER hyggelig dag - kører jeg gerne de 100 km for igen en anden gang :)

    SvarSlet
  4. Tak for flotte fotos. Så er jeg glad. hihi.
    I ser også ud til at hygge jer, og Silke og Anna er jo noget præget af deres opvækst i scraphjem. De skal nok drive det til noget.

    Næste gang vil jeg altså gerne være med....hvis der er plads.
    Jeg vil også gerne møde alle de personer - uanset hvad de hedder....men navne er jo ikke det vigtigste. Vel, Signe.....hihi.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  5. Det var så hyggeligt! Godt du kunne bruge nutella'en ;)
    Jeg glæder mig til vi kan samles igen!

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig hyggeligt ud.

    SvarSlet
  7. Tak for sidst, det var en fantastisk hyggelig dag, og hvor dejligt at sidde og scrappe med andre :o)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle gode billeder. Glæder mig til at komme igen.
    Jeg vil da gerne bidrage med at bage en kage næste gang.
    Og jeg hedder såmænd bare mit navn (Jeanette) til forum navn.
    Men ork du er tilgivet. =0D

    SvarSlet