søndag den 22. december 2013

23. December.... Dagen før dagen...

Igår lavede Anna og jeg julegaver til hendes venner, som hun kalder genboens børn. Tre poser fyldt med hjemmelavet konfekt ( vi er nemlig ikke på gave med dem, så det var bare en smule ekstra).

Jeg ville tage billede af poserne og gavemærkerne, og mens jeg hentede ipad'en, som lige brugt som kamera, var Anna kravlet op på bordet. Mor, jeg skal også lige med på billedet. Så selvfølgelig skulle hun jo det.

Så her har i Anna med de tre konfektposer.




Jeg sagde til hende at hun skulle lade være med at fjolle.... Dette er hvad jeg fik ud af det....




Jeg afledte Annas opmærksomhed, så fik også et par billeder af poserne uden hende...




Anna var såmen også med til at lave gavemærkerne. Hun satte de runde klistermærker på, og jeg gjorde dem til julekugler. Og så kunne hun ellers bestemme hvem der skulle have hvilket mærke.



Igår var vi til lidt julehygge hos nogle venner, og efterfølgende blev Anna afleveret hos Farmor og Farfar. Hun har sovet der til idag... Bare for hyggens skyld. Men det efterlod lidt tid til at nå lidt af alt det praktiske. Så igår fik jeg pyntet juletræ, lavet en del af gaverne færdig, og lidt andre gøremål. Så nu begynder jeg faktisk at føle mig klar til jul. Idag står den på rengøring, pakning, lidt mere julegaveværk, hygge og så skal Anna selvfølgelig hentes.

Hvad bruger I sådan en Lillejuleaften til? God dag derude...





9 kommentarer:

  1. Det er nogle fine poser og skønne billeder.
    Jeg er på arbejdet alene indtil videre ingen andre voksne og børn...!; )

    SvarSlet
  2. Sikke nogle heldige naboer i har

    SvarSlet
  3. søde gave og sikken en skøn tøs. Vores lille juleaften bliver brugt til det ,den har gjort de sidste 17 år nemlig at fejre vores datter som har fødselsdag

    SvarSlet
  4. Sikken en dejlig drillenisse. :-)

    SvarSlet
  5. Sikke søde gave mærker ,og hyggelige poser,
    og skøn pige i har der,
    min lille jule aften s dag skal bruges på det sidste ind køb og pakke de sidste gaver ind ,høre musik og ordne.
    hygge fra lilla/ lea

    SvarSlet
  6. Nå ikke nok med at jeg ikke kan kopiere link - så kom min kommentar fra Ipad heller herpå kan jeg se :(
    Kommentaren var noget i retningen af: "Silke havde også en periode hvor hun så træls ud på alle billeder, men nu kommer hun hel tiden og spørger om jeg ikke vil tage billeder af hende og stiller gladeligt op med smil og det hele :) "

    Ved godt hvordan jeg kopierer link, men da jeg gik ind på min blog på internettet på Ipad'en viste den kun hovedadressen også selvom jeg trykkede på dagens indlæg - det var derfor jeg ikke kunne kopiere link. Men nu sidder jeg ved computeren - så nu kan jeg få den ind :)

    SvarSlet
  7. Sikken nogle skønne billeder. Rigtig glædelig lille juleaften.

    SvarSlet
  8. Ej - hvor hun ligner dig :-)
    Skønne billeder...

    SvarSlet
  9. herlige billeder og fine poser.

    SvarSlet