mandag den 15. december 2014

15. December - endnu en dag med gang i..

Det er blevet endnu en dag med gang i, og først nu har jeg tid til at sidde og slappe af.

Anna var med i skole i dag, noget hun har spurgt om, i rigtig lang tid. Og i dag kunne det så lige passe ind. Og nøj en oplevelse det har været for hende. Da eleverne havde fri, spurgt hun hvorfor de gik, og sagde højt øv da hun fandt ud af at vi skulle hjem.

Skoledagen startede med luciaoptog. Smuk optræden af 4. Årgangs piger.


Og ellers hyggede Anna sig bare i stor stil...


Og selvfølgelig skulle hun sidde med i undervisningen...

Da vi havde fri, tog vi til Vejle for at finde den aller sidste julegave. Som selvfølgelig var udsolgt, så vi må på den igen...


Dagen er sluttet af med julefrokost og møde i idrætsforeningens bestyrelse. Så nu vil jeg træt og tilfreds gå til ro, og nyde mine sidste timer, mens jeg stadig er i 20'erne.

*Signe*

1 kommentar:

  1. Hej unge dame....
    Sikke en dejlig dag i skolen, og så besøg lige her nede i byen. Møllen er bare så flot med lys i, og sådan har det været siden min barndom lige overfor.
    Jeg går ud fra at det var travlhed der gjorde at I ikke kom her forbi.
    Eller pga alle de baktusser vi har i huset.
    Rigtig god dag. Og velkommen i de voksnes rækker.

    SvarSlet