tirsdag den 16. december 2014

16. December - i dag er det Signes fødselsdag...

Ja, som overskriften nok siger, har dagen i dag stået i fødselsdagstegnet. I dag rundede jeg nemlig et skarpt hjørne, nemlig 30 år. Vi har taget lidt på forskud, og har holdt fødselsdag for familien forrige weekend. Så det har ikke været det helt vilde i dag. 

Karsten blev kaldt på arbejde kl 4, så morgenen gik egentlig bare i sædvanlig stil, med at få begge piger til at blive klar. Men på skolen fik jeg mange gange tillykke. Både af store og små. Og flere gange fødselsdagssang.

På skolen er også en tradition med, at hvis man fylder rundt, så får man en fin buket. Og selvom jeg hverken blev 50 eller 60, så fik jeg denne skønne buket.


En kæmpe stor flot buket, så det var heldigt at jeg havde en enkelt vase der var stor nok. 

Hjemme fra arbejde blev jeg mødt af to glade piger, der glædede sig til at mor skulle have pakker. For så kunne de jo lige selv åbne dem.

Jeg fik lækre ting fra dem herhjemme. 
En sød vase, et armbånd lavet af Ella, en tegning fra Anna og et weekendophold.




Og Anna fejrede dagen med stjernekastere.æ


Her til aften får jeg et par piger på besøg, så Anna og jeg (og Ella som ikke blev fanget af kameraet), fik lige lagt en lagkage sammen.


Og så er man bare heldig at få "slikkepinden".


Men jeg er jo faktisk ikke den eneste fødselar i dag. Karina Beck er jeg nemlig så heldig at dele fødselsdag med. Og se et fint kort hun har sendt mig. Er jeg ikke heldig ;)

Tillykke til dig også Karina.


God aften derude

*Signe*

7 kommentarer:

  1. DET lyder sandelig som om du er fejret godt og grundigt. Og sikke dejlige gaver fra din lille skønne familie. Herligt.
    Flot buket, og godt de også huskede dig, selv om du er så ung....Hihi.
    Håber du hygger dig i aften, og ikke føler dig alt for gammel i morgen tidlig....
    Knus herfra. Hils C og sig tillykke med fruen.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din fødselsdag! Håber, du havde en god dag og får en hyggelig aften.

    SvarSlet
  3. Ja men rigtig hjertelig tillykke med det skarpe hjørne, og du er da bestemt blevet godt fejret, kan man se, af både store og små.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen

    SvarSlet
  5. Stort TILLYKKE med fødselsdagen. Dejligt med en skøn dag og et par piger, der nok skal sørge for at få dig fejret på behørig vis. Håber du har haft en dag som ønsket :)

    SvarSlet
  6. Endnu engang tillykke. Det lyder som om du har haft en god dag.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke herfra, lyder til du ahr haft en hyggelig dag og skønne gaver

    SvarSlet