mandag den 22. december 2014

22. December - juleferie

Utroligt nok, så er der ikke taget et eneste billede i dag. Selvom jeg var tæt på det her sidst på dagen.
I dag havde jeg sidste arbejdsdag inden jul. En dag der måske har været lidt svær at sætte sig op til, når nu det var første dag efter weekend, men samtidig også sidste dag inden ferie.
Vi havde en hyggelig dag med klassen, gudstjeneste og hvad man nu skal sådan en dag. En en hyggelig lille kom sammen efter timerne med kollegerne.


Og da jeg så ellers havde fri, så stod den på tur med genboen. I lang tid har det været planen at vi skulle finde en dag, hvor vi kunne tage til Tyskland sammen. Vi har begge husholdninger der kræver glutenfrie varer, og så er en tur til Tyskland altså nødvendig i ny og næ. Mine kolleger syntes at jeg var tosset at gøre det i dag, men har faktisk aldrig været i Tyskland hvor der har været så få mennesker.

Men vi tog afsted midt på eftermiddagen, og var først hjemme her lidt i ti. Men til gengæld havde vi også fyldt deres Passat. Der kunne ikke stoppes mere ind. Så nu er vi igen dækket godt ind. Og der er blevet grint og snakket.

Så nu kan juleferien sænke sig over hjemmet. Imorgen bliver Anna hentet af moster, og skal derover og hygge. Og Ella skal til afslutning i dagplejen. Så Karsten og jeg får nogle timers ro herhjemme, hvor vi kan få gjort rent osv.

Mon ikke nok vi skal nå at blive klar til jul ;)

God aften
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar