mandag den 25. marts 2013

Endnu et bidrag hos Scrapfactory...

I lørdags havde jeg dette bidrag på Scrapfactory bloggen, men jeg synes også lige jeg ville fortælle her hvem der var der skulle have denne lille hilsen fra os.

Jeg kan ikke helt huske om jeg har fortalt om vores fantastiske genboer før, så måske kommer i til at høre om dem igen ;)

Vi har nemlig verdens bedste genboer (faktisk bor vi et super godt sted, omgivet af rigtig mange søde og betænksomme mennesker). Men de her gode genboer er bare så søde til at hjælpe med Bjørn (i ved, ham vores store klodsede hund). Hvis vi ikke er hjemme en weekend, eller skal være afsted en hel dag, så kommer de og går med ham og hygger om ham. Nogle gange "låner" de ham også bare fordi de har lyst.

Særligt i forbindelse med Lillesøsters ankomst til verden var de en kæmpe hjælp. Derfor syntes vi at de skulle have noget for deres store arbejde. Vi har derfor givet dem et gavekort til et sommerhusophold. 

Selvfølgelig skulle det laves på en lidt spændende måde. Så det blev lavet sammen med en æske tofefee.


På et af de ark papir jeg fik fra Scrapfactory var der de sødeste engle. Jeg synes de i sig selv vat så dekorative, at der ikke skulle meget andet til. Så der kom kun en lille blomsterdekoration og et banner i hjørnet.






Men kan åbne "låget" på æsken, og indeni sidder gavekortet.



og selvfølgelig er der også pyntet lidt på bagsiden.



Håber det gave lidt inspiration til hvordan man også kan lave en tofefeeæske.

10 kommentarer:

  1. Sikke en flot æske. Super flot papir.

    SvarSlet
  2. Den er super sød! Skønt papir... hvor er det fra?
    God Påskeuge til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Kaiser Kraft... Men kig engang på scrapfactorybloggen, der er linket til serien ;)

      Slet
  3. Det er en rigtig sød æske. Den bliver de glad for.. og den fantastiske gave ikke mindst :-)

    SvarSlet
  4. Hold op en flot æske.
    Er sikker på den vækker lykke.
    God Påske.

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig flot æske.

    SvarSlet
  6. Super flot æske!! Det papir er bare såååå yndigt!

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Rigtig sød æske, den bliver de søde genboer lykkelige for :)

    SvarSlet
  8. Rigtig flo æske.
    God påske til jer.

    SvarSlet