mandag den 4. marts 2013

Et designerjob....

Så er der igen spændende nyheder, ihvertfald synes jeg det er spændende :-)

Det er jo egentlig ikke så hemmeligt, da det allerede er offentliggjort på nettet.

Men i januar måned skrev Charlotte fra Scrapfactory i sit nyhedsbrev, at hun søgte designere til sin blog. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at det skulle jeg da prøve at søge :-) Så det gjorde jeg selvfølgelig.
Der var ingen ansøgningsfrist, så det var lidt med spænding i maven at man i ny og næ var et smut forbi hendes blot, for at se om der var sket noget :-)

Men i mandags da jeg så tjekkede min email, lå der sørme en mail fra Charlotte. En mail hvor hun skrev at jeg lige passede til det de gerne ville have. Nøj hvor blev jeg bare stolt.

Her kan i se hele det nye designteam...

Og så kan i da lige få billedet af  mig...


Jeg lå jo på sygehuset da jeg fik den gode nyhed, og også da jeg skulle skrive teksten til bloggen. Og der havde jeg jo egentlig kun min mobil, så det der med at få sendt billede med måtte lige vente til jeg kom hjem.


Nu glæder jeg mig til at modtage de første materialer, så jeg kan komme igang med at lave projekter til bloggen.


God dag til jer alle derude i blogland....

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med det Design job.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke, glæder mig til at se hvad du får produceret.

    SvarSlet
  3. Tillykke med jobbet :)

    SvarSlet
  4. Til lykke med design jobbet hos min navnesøster - tror ikke du kommer til at kede dig - de er DEJLIGT skøre i det team. =0)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med designer jobbet! Jeg vil se frem til at se, hvad du får lavet.

    SvarSlet
  6. Mange gange tillykke med jobbet. Det lyder rigtig spændende.

    SvarSlet
  7. Tillykke med jobbet, Signe :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med DT jobbet :o)

    SvarSlet