tirsdag den 12. marts 2013

Lidt fra Convention...

Ja, denne gang var jeg kun til Convention som handlende. Når man nu har en bette tøs på 14 dage, så er det vist lige lovligt optimistisk at tro at man kan tage afsted som siddende scrapper og få noget ud af det ;)

Men det var nu hyggeligt nok at komme forbi og kigge lidt - for det var faktisk mest det jeg gjorde.... og snakkede selvfølgelig. Jeg var flere gange rundt i butikkerne og kigge, først med barnevognen. Men fandt ikke rigtig lige noget som jeg virkelig stod og manglede. Da lillesøster så havde spist lidt, så tog vi en tur rundt med hende på armen. Det er lidt nemmere når man ikke skal have vognen med rundt. Men fandt stadig ikke de store ting. Til gengæld fik jeg snakket med en masse... Både dem jeg kender, men også en masse som jeg ikke kender.

Det var bare rigtig hyggeligt.

Her er mine beskedne indkøb....


Jeg fik vist primært handlet hos Picturing the World, og lige et enkelt sted mere. Lidt papir og stickers dekorationer, lidt glimmertape, en lille stickles og et stempel. Tror aldrig før det er kommet over mig at jeg har handlet for så lidt til et scraparrangement. Det blev til hele 129 kr. 
Jeg brugte også lige 30 kr i tombolaen og købte 5 lodder. Det blev til 2 gevinster. Noget glossy papir fra Ranger, og to poser knapper. Så nu skal der bare leges ;)

Jeg glæder mig til at komme igang med at bruge sagerne... og kan faktisk mærke at lysten til at scrappe så småt vender tilbage igen ;)


Idag har jeg så småt været igang med at lave lidt til Scrapfactory..... I kan da lige få et lille sneakpeak....



Hvad det ender med, det må i se på Scrapfactorys blog (og så skal jeg selvfølgelig nok også sørge for at vise det her)... Men i må vente lidt endnu ;)



Håber i har en dejlig dag, og nyder det lækre solskin... 

6 kommentarer:

  1. Lidt men godt (indkøb) :)

    SvarSlet
  2. Uhh lækre indkøb- liiige min smag :)

    Spændene med projektet :)

    SvarSlet
  3. Ja så har du vidst hænderne fulde, tillykke med hende:)

    SvarSlet
  4. Det ser ud som om det er nogle gode ting, du fik købt!!!!!
    I må have en dejlig aften.

    SvarSlet