lørdag den 23. marts 2013

Et enkelt kort...

Ja, endnu engang lykkedes det mig at finde lidt i gemmerne fra den super hyggelige dag til Nytårsscrap hos Picturing the World.


Jeg lavede dette kort til en af konkurrencerne. Tror det var noget med at man skulle følge en skitse og bruge et motivstempel.


Stemplet er fra det sæt jeg var så heldig at vinde ved OSH lige før jul. Jeg måtte frit vælge et sæt stempler fra Krativ Fornemmelser, og det blev så til dette (sammen med nogle andre).

Ellers et meget simpelt kort hvor jeg har fået brugt lidt af mit 6*6" papir - noget som faktisk er en ret svær opgave for mig. Men jeg må jo øve mig ;)

7 kommentarer:

  1. Aih, hvor er det flot. Smukt, enkelt og stilfuldt - og så i de smukke farver.

    SvarSlet
  2. Enkelt og fint! Den cykel er for lækker!
    Din blog ser underlig ud hver gang jeg kommer herind *G*
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er et flot kort i dejlige farver.
    Jeg er blevet helt glad for 6x6. Jeg har faktisk besluttet mig for at investere i flere til SAM.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig smukt kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Smukt kort og et godt mande-kort. Jeg samler ivrigt på ideer til kort der egner sig til drenge og mænd. Det er altid de sværeste kort at lave og altid dem jeg skal bruge flest af ;-) God weekend

    SvarSlet
  6. Rigtig smukt og enkelt kort. Dejlige farver og opsætning

    SvarSlet
  7. Hvor er det et fint og enkelt kort med et lækkert stempel.... Elsker de farver.

    SvarSlet