fredag den 15. marts 2013

Lidt scrap der ikke er blevet vist frem...

 Jeg har lidt scrap som jeg slet ikke har fået vist frem.

Lige først i januar var jeg til nytårsscrap hos Picturing the World. En hel dag fyldt med scrap, og søde mennesker... Jeg fik lavet lidt forskelligt, blandt andet denne æske.


Mellem de to ugler er der en kasse/rum hvor man kan komme lidt i. Denne ugle blev brugt som værtindegave til vores dagplejer, da hun holdt forældrehygge i dagplejen.

Jeg lavede en celofanpose med lidt fyldte chokolader mm. og kom det inde i "maven" på uglen.


Jeg er egentlig ret vildt med denne ugle, selvom der er noget klippearbejde i at lave alle delene. Så det er nok ikke sidste gang jeg har lavet den ;)


God dag derude i blogland...

7 kommentarer:

  1. Åhhh hvor er den ugle bare for kær!!
    Kan godt forstå du vild med den :)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare cute.... Så flot og brugbar. Har du en tut?

    SvarSlet
  3. Den er da også bare for sød.
    Godt lavet.
    God weekend. :0)

    SvarSlet
  4. En flot ugle.... og nu er jeg på vej ud efter et stykke chokolade, ... det fik jeg lige lyst til....

    SvarSlet
  5. Rigtig sød ugle.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Oj, hvor er den sød. Har du et link til den? Jeg elsker ugler.

    SvarSlet