lørdag den 16. marts 2013

Et mønster til uglen...

Tusinde tak for de kommentarer i lægger her på bloggen, det er altid en fornøjelse at læse.


Det var slet ikke meningen at jeg ville lave et indlæg idag, men efter at flere spurgte på en tut til uglen, tænkte jeg at jeg hellere måtte finde den frem.
Ispirationen kommer fra denne blog.
Men jeg havde ikke printet mønsteret ud da jeg var til nytårsscrap, og det var også længe siden jeg havde set den. Så min ugle er blot en håndtegnet skabelon jeg lavede til nytårsscrap. Og tror faktisk også jeg har glemt at gemme den, så næste gang jeg laver uglen igen tegner jeg sikkert et nyt mønster ;)

Jeg håber jer der var vilde med uglen finder mønsteret og får leget lidt med det ;)


Jeg vil nyde en stille aften hvor ældstebarnet er på overnatning hos moster, manden er på vintervagt og mindstebarnet sover trygt og godt i sin vugge.

Hvad laver i når snevejret raser udenfor?

3 kommentarer:

  1. Tak for linket.
    Her i Rødovre raser snevejret ikke endnu, men det kommer jo nok... desværre.

    SvarSlet
  2. Tak for linket ;)
    Det er med at nyde de små stille stunder. Vi har sne, så aftnen er gået med at kigge på kjole syning til troldepigen :)

    SvarSlet
  3. Det er da vel nok en fin ugle. Tak for linket.
    Jeg håber I alle trives og vokser.....altså mest den mindste !
    Jeg har lavet det samme som dig. Sendt manden på fotokursus i weekenden, så han kan tage fine fotos til mine album - og evt. layout. Så jeg har også passet barn, og nyder freden nu ret sent. Er dog så træt, at jeg ikke engang orker scrappe.
    Jeg kan forestille mig, at der er en del arbejde til K de næste dage. Hils.

    SvarSlet