søndag den 17. marts 2013

Mit første bidrag hos Scrapfactory

Idag har jeg mit første bidrag på Scrapfactorys blog. Det blev denne gave og kort til min søde scrapveninde Eva, som havde fødselsdag sidste lørdag.

Og selvfølgelig skal der gøres lidt ekstra ud af det når det er til hende. 
(Det gik så udover Karsten der havde fødselsdag søndag. Hans gave nåede ikke at blive pakket ind, men kom blot ned i en pose. Så kunne Anna give ham én ting af gangen fra posen :D)


Gaven blev pakket ind i brunt pakkepapir, og nydeligt dekoreret med en gammel bogsiden der revet i kanten, en papirdoily og et stykke sejlgarn.


Sådan ser det ud lidt tættere på.


Og her med fødselsdagskortet også.


Kortet er standset ud på Big Shotten. 
Se evt på Scrapfactorys blog hvis du vil vide mere om materialer.


Idag er det sidste dag i Karstens barsel, for denne omgang. Så det skal nydes, og vi skal vist også være lidt praktiske med rengøring og sådan. Så vi er klar til at hverdagen begynder imorgen igen.


Hvad skal i få sådan en søndag til at gå med?



8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud :)

    Min søndag skal gå med at se gymnastik opvisning og senere bliver der forhåbenlig tid til lidt scrap :) Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  2. sikke en sød pakke ,den må gøre glæde.
    ja din datter var nok glad for at give din mand hans gaver.
    så må I nyde den dejlige søndag sammen,
    der er jo nok at gøre med en nyfødt i jeres hjem,
    Jeg får scrap besøg af mulle66,så det bliver hyggeligt.
    lilla

    SvarSlet
  3. Rigtig fin indpakning og super sødt kort.

    Forsat god søndag

    SvarSlet
  4. Lækker indpakning! Sådan en smuk indpakning er en gave i sig selv :)

    SvarSlet
  5. Flot indpakning og kort til Eva.
    Jeg er også sikker på, at Karsten ikke har samme sans for blomster, hjerteudskæring og doliy - som Eva har. Så godt valg du traf.....hihi.
    Nyd dagen - jeg laver så lidt som muligt ovenpå nattens strabadser.

    SvarSlet
  6. Super sødt kort og flot indpakning.

    SvarSlet
  7. Sød gave indpakning og fin ide med kortet

    SvarSlet