søndag den 15. december 2013

15. December.... Endnu en dag går på hæld...

Puha sikke en dag, sikke en weekend. Vi har haft hele familien på besøg idag, og det har været hyggeligt. Men det har også været en weekend uden megen tid til at slappe af, for jeg har stået i køkkenet hele weekenden. Men jeg synes nu også jeg har fået lavet meget, både kage, brød og aftensmad. Jeg har også fået startet på konfekten, startet på julekortene og startet på julegaverne. Så jeg er da på vej. Men det betyder også at jeg ikke har fået brugt så meget tid på at blogge.

Så i dag får i blot et billede af byens juletræ. Anna elsker at komme forbi når lyset er tændt i det.






3 kommentarer:

  1. Flot træ. Her hvor vi bor, er der også tændt udendørs juletræer over alt - i aften er det bare så mørkt - og dog. det er næsten fuldmåne. Så smukt med månen, silhouetterne af byen og alle de små lys. Go aften

    SvarSlet
  2. Rigtig hyggeligt lyder det til og flot træ.

    SvarSlet