onsdag den 1. december 2010

1. December - Pakkekalender

Jeg er så heldig at jeg har fået 2 pakkekalendere i år. 1 fra min kusine og hendes scrapveninder samt min egen søde scrapveninde, og en fra Vintagegruppen på Scrapsisters.

Jeg har længe glæder mig til at det skulle blive 1. december, så jeg kunne åbne de første pakker. Det er så spændende at have så mange fine pakker liggende, og så må man slet ikke åbne dem.

Jeg havde besluttet mig for at jeg ville hænge alle de fine pakker op, og gerne på en meget julet og dekorativ måde. Så defor lavede jeg denne granguilande, til at hænge på gelænderet til trappen. Hvis jeg skal sige det selv, så er det meget dekorativt - og så hænger den lige over min scrapplads ;)















Glædelig 1. december til jer alle. Håber i får en god dag med julehygge, god stemning og julekalender.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint og smukt.
    Og så kan du jo hele tiden gå og kigge og glæde dig til de kommende dages pakker.
    Selv god dag til dig.

    SvarSlet