mandag den 20. december 2010

20. December - Minialbum i sidste øjeblik

Så har jeg fået tid til lidt scrap igen, efter at jeg har fået holdt fødselsdag. Og det er i virkeligheden meget heldigt, for i fredags kom min søster med billeder til et minialbum som hun og hendes kæreste gerne ville give hans nevø i julegave. Og da der jo ikke er super lang tid til jul, måtte jeg jo se at komme igang.

Her er hvad det blev til.












Tre steder er i albummet er der lommer hvor der er billeder som man kan tage ud. På siderne er der gjort plads til en hilsen fra dem på billederne - Mormor, Morfar og Onkel.










Jeg har valgt at bruge papir fra Imaginice Splash Dance serie, da Robert kun er 5 år, og jeg syntes at stilen skulle passe til ham. Det er jo et album der skal stå på Roberts værelse. Ligesom at det også er inspireret af nogle af billederne, der er fra årets sommerferie i morfars båd.


Jeg håber albummet vækker glæde ;)

2 kommentarer:

  1. Hold da fast! Kan du altid arbejde så hurtigt? :o 0

    Det er jo lige i øjet, til en bette frisk knejt

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt album...jeg har også den serie liggende, god idé du har givet mig !

    SvarSlet